Julklappar & Bio

Idag har vi varit på stan, handlat endel julklappar.

När klockan blev 18 gick vi på bio. Var ju tvungen att se den omtalade Twilight. Vad tyckte jag då? Ja, den var bra! Den är värd att se! Men bättre än så tycker jag faktist inte att den var. Lite besviken blev jag (kanske för att jag hade så höga förväntningar?). Den handlade om samma sak hela tiden, inget nytt hände och när den den tog slut så tänkte jag ungefär: "Va!? Är den slut nu!? Själva handligen har väl inte ens börjat!?". Alltså, jag har sett bättre filmer. Den var också väldigt overklig, och det gillar jag inte heller. Men den var bra var den, den var okej. Ingen har slår "The Holiday"!!

Ja var ju också tvungen att prova I.D:S foundation. Så nu är den min. Det tog emot lite att köpa den. Men jag ville ha en ny och eftersom den är så omtyckt så slog jag till!

 
Det är ju jättebra att det endast är rena mineraler i den, det är ju bra för huden. Innan hade jag Loreal´s mineralfoundation, men jag har hört att det var massa tillsatser i den. Men i denna är det endast rena mineraler, bra!!

Hoppas hoppas hoppas den är värd varenda krona!!!

Nu ska jag krypa upp i tvsoffan med Chrille, ha en fortsatt bra Lördagskväll!!


Kommentarer
Emelie Karlsson

Kan du inte skriva en lite recension om foundationen sen? Är nyfiken på hur bra den egentligen är!

2008-12-07 @ 11:16:54
URL: http://ihuvudetpaemelie.blogg.se/
Emelie J

Heeej gullan, den id foundationen är skit bra, kommer få den i julklapp av krille, är svin dyr, köpte du den dyra borste till också??? nåja den är lätt värd varenda krona det vet jag!! Ses snart??? pussss

2008-12-07 @ 19:40:44
Madeleine

Svar till EmelieJ: Nej jag köpte inte I.D:s kabuki brush för jag hade redan en annan kabuki brush :-) Ja, jag kan när som helst efter klockan 17. Pusss

2008-12-07 @ 22:02:55
URL: http://maeleine1989.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0