Julaftonskväll 2008

Det är kväll, och det är julafton och denna dagen har varit jättejättebra!

Det började med att vi vaknade, tog det lugnt, gick upp gjorde en stor julfrukost, blev chockade över att det snöade, gjorde oss iordning, åkte hem till Pappa, klockan halv ett kom mina kusiner och farmor hit, vi åt julbord, kollade på kalleanka, sedan kom tomtarna (Hampus & Wille = Min lilleboror och min kusin). Och jag hade tydligen vart snäll iår också eftersom jag fick så mycket fina paket!! Jag ska visa er imorgon, om jag hinner då!?

Hur ska jag sammanfatta denna dagen!? Underbar, Julkänslan kom tillslut!!
Just nu sitter jag hemma hos Pappa och känner mig som ett litet barn när jag kollar på mina presenter, haha! Chrille är snart påväg hem från Växjö och han skulle komma hit vid tolv och hämta mig..

KRAM på er i stugorna, vi hörs imorgon!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0