Godkväll lill-lördag!

Idag har varit en jättebra dag på jobbet! Jag sålde över mina rekord, 27 stycken :-D Deni..!

Imorgon kommer "tha big boss" till Kalmar och hälsar på som vi ska fika med och så...Och sen, ja sen är det fredag!! Wiiiiiie, veckorna går sååå fort!! Man hinner knappt med alltså...Just nu trivs jag jättebra på jobbet :-D
Lite ont i huvudet får jag varje dag, men annars är allt bra!

Idag är det Bonde söker fru!! Det är ju SKIT att löpsedlarna alltid ska avslöja hur det går för bönderna, ååhhhh!! Även att jag trodde att det skulle bli *hon* som blev utvald, men man vet ju aldrig.

Nu får ni ha en fortsatt trevlig dag, nu ska vi laga mat, sedan visar jag före och efter-bilder på våran snygga trappa!

KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0