Första intrycken

Allright..Första dagen på jobbet. Föst fick vi mest sitta brevid och lyssna på dom andra och efter lunch fick vi lyssna på dom med hörlurar (så att vi hörde kunden också). Och den sista timmen fick vi sälja själva!! Och jag sålde 6 styckna på en timme (vilket jag tror är mycket bra för en nybörjare som aldrig har jobbat med telefonförsäljning tidigare).

Såå...Hur ska jag sammanfatta den första dagen på jobbet?
Ja, mycket bra :-) Och jag hoppas det fortsätter såhär också. Haha, det var ju skitkul!!! Det var intrycket efter första dagen, och just nu.

Nu ska vi åka och köpa mer färg till trappan eftersom vi ska måla ett lager till med vit färg och sen är det helt klart.

Ha en fortsatt bra dag ;-)


Kommentarer
Sara

Vart är det du jobbar för nånstans? kram

2008-12-02 @ 17:18:44
URL: http://jagsarasara.blogg.se/
Nadja

Det är grymmt bra :D

2008-12-02 @ 18:03:34
URL: http://nadjadanielsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0