Jag behåller kläderna!

Efter lite provande hit och lite provande dit så har jag kommit i underfund med att kläderna kanske inte är så farligt stora egenligen? Den gula ska ju vara lite stor, och jeansen är stretch så dom kanske krymper lite i tvätten. Sedan tycker jag att det såg tufft ut med en svart långärmad tröja under den gula och mina nya skor (se tidigare inlägg) tillsammans med ett flätat skinn-skärp som jag har. Tufft! Eftersom det var så pass billigt så tror jag att jag behåller det. Ja, det gör jag!

Ni ska få se hur det ser ut imorgon eller övermorgon. (Måste hinna tvätta det innan).

Sitter just nu och lyssnar på en skitgammal skiva som jag hittade hemma hos pappa när jag var där förrut idag. Det är en kopierad skiva och den heter "Hockey fever"! Någon av mina vänner som känner igen den?? :-D Minns att jag älskade den skivan.. Jaa vad är det för låtar på den egentligen? H-O-C-K-E-Y hockey - VM - vi ska försvara vårt guld, Life is life, Den glider in i mål och en massa disco-versioner av massa gamla goingar som vi shakade loss till på högstadiesandra, HAHA!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0