Rena rama höstvädret

Kom precis hem från affären, har vart och veckohandlat. Och som vanligt (nu när båda jobbar sent) så kommer vi inte iväg förrens åtta, halv nio tiden och då hinner vi ju inte handla på kvantum därför måste det blir coop som har öppet en timme längre.

Jaja, idag var det lite tur att vi handlade på coop - för mina favvo-chips fanns där!! Sverige-chipsen (EM-chipsen) som är gjorda av majs med dill på, och dom är som en ring!!

Vilket busväder det är. Känns som riktig höst, det blåser och regnar, blir mörkt redan vid lite över 9. Brrrr....
Men på ett sätt så längtar jag efter hösten, tycker den är mysig! Med mys i tv-soffan, tända ljus och sånt.

Imorgon ska vi till mamma för några släktingar från Stockholm kommer och hälsar på, det ska bli jättekul att träffa dom :-D

Nu ska jag sova! Fick inte så många timmars sömn inatt, jag har lite svårt för att ställa om mig.
Men nu ska jag göra ett försök i att sova.

Ha det så bra, vi hörs imorgon!



Kommentarer
Lovisa

Jag tyckte dagens väder var mysigt! Perfekt väder att sitta inne och mysa med gott och film! :)

2008-08-05 @ 00:13:14
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0