Rårakor & Bacon

Nu har vi precis ätit middag. Rårakor & Bacon med lingonsylt & purjolök MMMM så gott!!



Det brukar bli sånna här sena middagar här hemma för att Chrille kommer ju inte hem förrens halv fem. (Och rårakor tar extra lång tid att laga). När jag bodde hemma så var jag van vid att äta middag kl 15-16. Och då blev man hungrig på kvällen igen. Men nu är jag proppmätt ända tills jag ska gå och lägga mig. På ett sätt är det bra och på ett sätt är det dåligt. Jag tycker det var mysigt att göra en macka och sätta sig framför tv:n på kvällen. Men nu går ju inte det.

Idag har Jag och Malin varit nästan lika flitiga som igår. Vi var på körskolan från halv 2 till halv 5. Idag kommer Emelie & Patric hem från Tunisien (Kl 22). Så dom ska komma förbi en runda senare om dom inte var jättetrötta.

Och innan dess ska jag göra några teori-faser på datorn här hemma och sedan ska vi till mamma och hämta inlinesen (Idag igen!) Jag tog dom upp till stan idag också. Det är jättesmidigt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0