Godmorgon kära läsare

Undrar ni varför jag är uppe så tidigt när jag är ledig?
Då kan jag förklara för er....

Jag ska till körskolan och plugga ;-)
Sedan ska jag till Arbetsförmedlingen...
Efter det ska jag till Maria och hjälpa henne att flytta.

Ja, och allt det här tar nog hela dagen.

Igår kom Malin hit. Meningen var att vi skulle plugga på körkortet, men våran självdiciplin är inte den bästa. Det börjar alltid med att vi sätter oss i soffan. Sedan börjar vi prata om något annat helt enkelt. Lite senare lagade vi mat och yttligare lite senare gjorde vi våfflor men dom våfflorna blev inte så goda. Sedan kom Chrille, Pappa och Hampus och åt utav dom. En mysig dag!!

Men tänk att idag är det fint väder. Klockan är kvart i 8 och temp. mätaren står på 25 grader! Det innebär att jag får ta på mig några sommarkläder, det lär nog bli en varm dag (Lustigt att vädret kan ändra sig så fort!!).



Kommentarer
Lovisa

Lycka till med pluggandet! :) Jag är också uppe tidigt, för att resa till kusten.. :)

2008-08-11 @ 10:21:37
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0