Godmorgon Godmorgon

Inatt har jag sovit jättedåligt. Och nu när jag vaknade har jag ont i huvudet, usch, det är inte kul alls.

Vad ska jag göra idag då? Jo, jag ska först och främst se till att få i mig min frukost och massa vatten (så kanske huvudverken släpper?) och sedan ska jag börja med att skriva av de lösa recepten i receptboken och klippa ut bilderna på maten och klistra in. Sedan kommer Malin, och sen ska jag och pappa kanske åka och titta om jag ska köpa en cykel idag.

Och sen är det kväll...Igen...

Nu ska jag äta gröt. Hejdå.


Kommentarer
Bäzz

Vilken låt vill du helst vakna till? Ha det guld. Ciao!

2008-08-26 @ 10:27:31
URL: http://bigbazz.blogg.se/
caroline

Jag ska dit med Jenny viklund, men jag har redan pratar med sara att vi kan ju ses en stund vi med, man snackar ju med alla när man är där (:

2008-08-26 @ 14:08:41
URL: http://carrisparris.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0