En dag med mamma i Kalmar

Idag har jag varit på stan med mamma hela dagen, jättetrevligt :-D
Vi åt buffén på Thai silk också, mmm så gott!
Och måste tillägga att det var jag som körde, till och från kalmar.
Jag köpte en vanlig grå basic-tröja att ha under den gula från forever21 (Se tidigare inlägg).

Jag måste fråga er en grej. Jag har funderat på de där med mineralsmink... Är det någon som använder det och rekomenderar detta till mig? Vad tycker du om det? Fungerar det lika bra som vanligt? Vilket märke testade du?



Kommentarer
caroline

Ja mineralsmink är jättebra! Man kan sova med det utan att göra huden irreterad typ. Jag tycker det är viktigt att ha foundation som är mineral eftersom den annars täpper till huden & porerna.. och med mineral får huden andas :) har mineralrouge också :)

2008-08-23 @ 11:18:30
URL: http://carrisparris.blogg.se/
caroline

mary-kay, heter det märket som jag har.. men vet att även isadora har en hel del mineralprodukter :)

2008-08-23 @ 16:20:14
URL: http://carrisparris.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0