En dag kvar

Imorgon är det sista dagen på jobbet!
Sedan kommer jag inte göra annat än att vänta på löningen.

Jag har träningsverk i handleden för att jag skruvade hönsnät hela dagen på jobbet igår!!! AAAJ!

Nu är Min syster och hennes pojkvän påväg ner till Tunisien (Sousse), och det ser ut såhär:


Bildkälla: http://www.tunisienresor.se/bilderpatunisien.php
Jättejättefint verkar det vara!

Just nu är jag proppmätt men lite senare ska vi äta våfflor med sylt och grädde - mums!!
Om ni frågar mig varför så har jag faktist ett svar på det.
För i måndags när vi handlade så köpte vi nämligen fel. Vi skulle köpa matlagningsgrädde men köpte istället vanlig grädde (Åååh). Ni vet dom där 5 dl förpackningarna, dom ser ju lika dana ut, skillnaden är att det står matlagningsgrädde på den ena och grädde på den andra. Och, ja, vi köpte 5 dl vanlig vispgrädde!! Haha. Så nu ska vi sätta sprutt på grädde, nån som vill ha? :-D

Sen ska vi hem till mamma och hämta några foton som har kommit på posten som jag har framkallat.
Spännande :-)
Jag tycker det är roligt att ha, dom allra finaste bilderna, i vanliga pappersbilder i fotoalbum! Så det ska jag fixa med nån dag...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0