Matten avklarad

Sådär ja!! Nu var matte B avklarad - äntligen.
Nu är det bara 56 dagar kvar till dagen med stort S.

Men dessvärre är det bara 6 dagar kvar tills jag är tvungen att bestämma mig vad jag ska göra i höst (sista anmälningsdagen till högskolan är nämligen på tisdag). Snälla ge mig ett råd!!

Nej, nu måste jag sätta mig och plugga igen - har redovisning om "psykisk ohälsa" imorgon och prov i "människor i behov av stöd" Autism/asperges/adhd. Sedan är det helg när morgondagens skola är över! För vi går aldrig på fredagarna eftersom vi har pusslat ihop det så bra så att vi får in alla kurser mån-tors. Dessutom börjar jag inte förrens halv 1 imorgon. Skönt.

Funderar på att åka till kalmar på fredag och kika på lite fina vårkläder. Eftersom jag inte hittade något i hela stockholm. Mmm får se hur det blir med det.

Nu måste jag verkligen plugga, annars rinner tiden iväg - om en halvtimme börjar "rent hus". Och min rekomendation är fortfarande: ät efter programmet!!!
13862882


Kommentarer
Emelie

Jag tycker du ska välja socionomprogrammet eller vad det var, så kan vi starta mottagning tillsammans i framtiden när jag är psykolog : )

2008-04-09 @ 22:28:35
URL: http://ihuvudetpaemelie.blogg.se
Emelie

Grattis till MaB kursen!

Det här med lördag, det spelar faktiskt ingen roll ska jag säga dig. Men jag hör av mig imorgon! Pussar honey!

2008-04-10 @ 12:02:21
URL: http://em8911.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0