Godmorgon gott folk

Idag börjar jag inte förrens 10.40. Men när jag börjar så sent så brukar jag ofta tänka: Det är ju inte förrent 20 i elva så jag kan ta det lugnt. Men sedan... När klockan närmar sig 10 så inser jag att jag måste skynda mig jättemycket. Så nu har jag lagt upp ett schema för när jag ska göra vad.

08.00 välja ut kläder
08.15 duscha
08.40 sminka mig
09.00 börja göra frukosten
09.15 äta

Och så har jag ätit klart när klockan är halv 10, då kan jag ta det lugnt tills klockan är 10, för vid 10 måste jag gå till skolan.

Idag är min önskan att jag ska hitta ett par träningsskor på sportringen eller awes i nybro och sedan åka lite inlines, det är ju så skönt!! Och sen måste jag plugga för imorgon har jag prov i samhällsekonomi, men det känns som det kommer gå bra iallafall - för jag fattar vinkeln med hur räntorna och allt styrs.

Nu ska jag välja kläder.
Ses & Hörs!
13862882


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0