Foundation: Nivea "beauté natural matt"

Nivea "natural matt"
- för sidenmatt hy med naturlig look

image35

Nu när jag har haft denna foundation i drygt två veckor ska jag passa på att skriva vad jag tycker om den.

Första intrycket när jag öppnade den var: Rinnig och luktar gott. När jag sedan la den i ansiktet tyckte jag att det blev lent, otroligt lent! Den heter "Natural matt" och detta stämde verkligen. Det blev naturligt, den smällte in i ansiktet och det blev matt. Den håller en hel dag och jag kan inget annat än att rekommendera den!

Pris på Kicks:
 135 Kr
Betyg: 5/5 Helt klart en favorit!



Kommentarer
Evelina

Svar: Tack :)

Har också haft den och gillade den med :)

2008-04-12 @ 17:48:48
URL: http://evvvelina.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0