Att hata en dammsugare och att älska en dammsugare

Att hata en dammsugare och att älska en dammsugare är skillnad - otroligt stor skillnad.

Den här dammsugaren tycker jag lite synd om idag. För när jag tänker efter har den fått lite väl mycket skit från mig. Den kan ju inte hjälpa att den är dålig. Otroligt dålig - så pass dålig att jag blir på dåligt humör varje gång jag hör den!!!
image52

Därför var vi tvugna att åka till Kalmar idag och köpa en ny damsugare. Sagt och gjort. Det här är "den tystaste dammsugaren i hela europa - så tyst att en bebis kan ligga och sova på den (som reklamen säger)". Och det stämmer!! Och den suger upp smutsen så det bara säger *poff*. Nu vill jag bara gå och dammsuga hela dagen för den var så tyst och fin!! Ett mycket bra köp alltså.
image53

Jag köpte en ny mascara, kajal och sminkborttagning från lancôme i Kalmar också. Hoppas det är bra.
image54

Nu ska vi sätta på oss inlinesen och åka till min Pappa och äta tacos.
Vet ni!!! Idag är det verkligen vårväder - det var så varmt att vi var tvugna att sätta på AC:n i bilen - Då är det vår!!! När man sätter på sig inlinesen är det också vår!!

Vi hörs & ses.
13862882
 


Kommentarer
Emelie

Haha, visst är den damsugaren bra. Krille har en också ;)

2008-04-19 @ 16:47:44
URL: http://em8911.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0