Theories of career development

Idag har jag och Marcus tävlat i Vara. Vi kom 7a av 15.. Inte jättenöjda, men helt ok. Vi åkte med Petter och Sanna - så vi hade roligt iallafall :D

Nu sitter jag i sängen med datorn i knät och försöker sammanfatta engelsk kurslitteratur, fy fan vad jobbigt!! Vi i klassen sammanfattar varsit kapitel. Jag har kopierat mitt kapitel av en klasskompis, även att vi kanske behöver boken till tentan nästnästa vecka. Men boken är dyr + jag fattar typ inte ett skit = helt onödigt köp, för jag kommer inte läsa den. Men gissa om jag blev glad när jag googlade och hittade boken på nätet!! WOOOH! Nu KAN jag ta citat därifrån till tentan - om det skulle behövas. Men det återstår fortfarande att sammanfatta mitt kapitel, ZzzzZZzzzzZzzzz.

Ellerhur ser det roligt ut!?





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0