Maddepadde

  • Vägrar använda handväska.
  • Om jag bestämmer mig för att duscha, fixa mig och äta på 30 min så klarar jag det!
  • Tycker det är "trevligt" att gå på café, that´s it. Trevlig. Fan vad tråkigt när det bara är trevligt.
  • Tycker det är roligare att diskutera med killar (föruom er då mina små nuffepuffesmuffisar). Tjejer har en tendens att prata om samma oviktiga och ointressanta ämne hur länge som helst!
  • Upptäckte denna lördagseftermiddag att jag kan ta benet över huvudet. Haha. Vill ni ha bildbevis?
  • Hatar orden: Dock och naaw.
  • Har två nya favoritlåtar som jag just nu håller på att tjata ut. Train - drive by och Jessie J - Domino.
  • Är sjukt sugen på en galen urspårad fest där vi hoppar i sängar och vrålar till callacallecutta cutta cutta eååh eeeååh.

That´s me. Är jag normal och alla andra onormala eller tvärt om?



Kommentarer
Emelie

Vad är det för fel på "dock"? Jag gillar det ordet :D Jag är också sugen på en utspårad fest, fast verkligen inte idag..

2012-01-29 @ 16:54:34
URL: http://jaajjemen.blogg.se/
Anonym

Jag har en hatkärlek till ordet "dock", för jag kommer inte på nån lika klockren synonym. Men jag bara hatar det, skulle aldrig få för mig att använda de ordet, tycker de låter fult.

2012-01-29 @ 17:40:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0