Booomchakalaaa

Miss India has gone. Övergett mig i två veckor! Jag känner redan hur ensamheter kryper i kroppen. Jag fryser... Jag har fått en favoritlåt; Call on me med Eva Dahlgren. Får nya favoritlåtar var och varannan dag, varje gång spelar jag låten tills jag tröttnar på den.

Jag saknar dig Emelie, önskar att du var här så vi kunde ligga uppe och snacka hela natten :) Längar tills du flyttar hit...

Då kan vi dra till slottskogen och grilla, ta en sväng i balder när vi har lust, dra till saltholmen och bada, åka ut i skärgården, ta drinkar på uteserveringar...







Systra mi <3









Kommentarer
Emelie

Fan vad jag längtar till sommaren nu när jag läste detta! Och efter dig! Och efter Göteborg! Och du... Visste du att rockbaren har uteservering på somrarna? :D

2012-02-22 @ 21:57:17
Anonym

Jag längtar också, som fan :D

Haha jaa, de har jag ett svagt minne av att jag har lagt märke till nån gång! Men den är inte så stor om jag minns rätt...Men ändå :) Tror nästan alla barer har uteserveringar på sommaren :D

2012-02-22 @ 23:43:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0