Nya lägenheten

Jag blev galen på att det tar så lång tid att få internet till den nya lägenheten, så jag köpte ett mobild bredband, så nu har vi äntligen internet!

Det har varit två väldigt roliga veckor! Jag har varit med klassen i Malmö, haft inspark, kommit iordning i lägenheten. Har haft fullt upp varenda sekund! Men jag gillar det :)

Nu har vi äntligen kommit iordning i lägenheten med alla möbler och allt, det enda som saknas är lampor.

Idag var vi och köpte en TV, skrivare, matta, strykjärn och lite småsaker.. Kunde inte ta med oss allt på spårvagnen så vi blev tvugna att ta taxi med alla saker, haha!

Vardagsrummet och balkongen
.


Köket, vi kommer att få köksluckor, bänkskiva, fyl & frys utbytta.


Området från balkongen



Haha! Hyresbolaget frågade om vi var ett gift par. Hahaha.. Båda heter ju Karlsson :p


Kaos när vi flyttade in.
















Jag visar fler bilder på resten av lägenheten en annan dag...


Kommentarer
Emelie

Fan vad fint! :D Längtar tills på torsdag :)

2011-09-18 @ 03:27:11
URL: http://ihuvudetpaemelie.blogg.se/
Linda Andersson

Nu är jag nöjd minsann!

Ser superfint och mysigt ut :)

Kraam!

2011-09-18 @ 22:47:41
URL: http://levlivetsomlinda.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0