Första Advent

Jag var framme i Nybro kl 23 igår, det tog alltså 7 timmar att åka från Gbg som i vanliga fall tar 3 h & 30 min... Detta pågrund av en älg. Jag säger då de... Oden, Freja & Embla har det bra där dom är! :)

Idag har Malenas & Oscars lilla Isabelle döpts i S:t sigfrids kyrka, det var såå fint :) Nu är jag hemma hos mamma, har suttit i telekö till SJ i 20 min för jag fick nämligen ett sms där det stog typ "Tåget du skulle åkt med 6/12 har blivit inställt...blablabla". Jahaaaa hur kan dom veta de, det är ju över en vecka kvar!! Ååh... Snart ska jag, emelie, linda & tove ner på julskyltningen här i Nybro, sen ska vi hem till Malena på dopkalas :)

Idag är det ett år sedan den värsta dagen i mitt liv! Detta har varit mitt absolut roligaste och händelserikaste år, så jag ångrar ingenting! Samtidigt som det var såå fruktansvärt jobbigt just då. 

Nu ska jag, mamma och janne fika på saffransbulle, jag får nämligen börja äta lite smått nu, om jag tuggar med vänster sida ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0