Veckans planer

Veckoplanering

Måndag: Träna och handla
Tisdag: Kalmar och spänna tandställningen, fy fan, nu kommer dom värsta månaderna :( Eftersom framtänderna ska flyttas åt vänster, och dom måste ju tydligen flytta en tand i taget, så jag kommer få en glugg mellan framtänderna någon månad, haha! Vad pinsamt! Men det skiter jag fullständingt i!! Men såklart att jag längtar tills allt är klart, det kommer bli skitbra :D Sen ska jag nog kolla lite på stan innan jag åker hem. Mirre: Om du är ledig då, så kanske vi kan ses en stund? Träffa Mirre och följa med henne till stallet :D
Onsdag: Träna
Torsdag: Vara med Angelic :)
Fredag: Jag älskar fredagar!! (Såklart :) Jag ska träna och sen chili chili chili!!! :D
Lördag: Emelies 20-årsfest!! :D
Söndag: Inga planer...

Det kommer bli en bra vecka :)



Kommentarer
Tove

Madde jag börjar nästan tro att du är stammis på chili!? Funderar starkt på att sällskapa dig på fredag..

2009-11-15 @ 18:23:41
tove

Klart det inte är pinsamt att vara stammis, det är status=) Ska du på rosenström på lördag?

2009-11-16 @ 18:35:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0