Efter en dag i Kalmar...

När det är såhär regnit och snöigt ute känner jag verkligen inte för att köpa vårkläder. Plus att jag har bestämt mig för att bara köpa kläder om jag hittar något som är 100% perfekt. Därför gick jag hem utan kläder idag, och dessvärre var jackan borta som jag hade kollat ut, aja, de hade jag räknat med så det spelar mindre roll. 

Men jag passade på att fylla på skönhetsprodukterna lite...

 
Showe cap  från lagerhaus - Haha! En urgullig duschmössa som man kan ha på sig när man inte vill tvätta håret
Oliv lermask - Rengör och återfuktar på djupet
Handcreme - Alltid bra att ha
Lypsyl - Med bivax som tydligen ska bygga upp läpparna, perfekt nu efter vintern
Nagellack - från mavala, älskar denna färgen!
Nagellacksborttagning - Mmmm.....

De var det de...Nu ska jag gå och hitta på nåt annat.


Kommentarer
Em

Fina fynd! =) Nu blev jag sugen på att ha SPA-dag. :p

2009-03-08 @ 15:02:18
URL: http://eminza.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0