Varannan-dags-jobb

Ursäkta min sega uppdatering de senaste dagarna...Det beror på att jag jobbar och sitter framför en dator hela tiden så mitt huvud är helt slut-kört när jag kommer hem. Och datorn är det sista jag tänker på vid de tillfällerna.

Men iallafall. Idag har det varit en ganska bra dag på jobbet. Sålde fem stycken!! (När servern var riktigt dålig förra veckan sålde jag bara 2-3/dag). Men idag lyckades jag alltså få iväg fem, så jag är nöjd. Det känns som att detta jobbet är bra och dåligt varannan dag. Får se hur morgondagen blir...Just nu längtar jag inte ett dugg!!

Nu tänkte jag ta och bada fötterna, det är ju viktigt att ta hand om hela kroppen :-)
Särskillt nu på vintern när fötterna lätt blir torra.

Men vi hörs imorgon.
Sov så gott.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0