Plan över livet

De senaste månaderna har jag bara kännt mig tom. Jag har ingen aning om vad jag ska göra nästa vecka, nästa  månad, nästa höst. Jag brukar få "impulstyck" och tänka: JA, nu har jag kommit på vad jag vill bli..Och så har det gått någon dag...Och då har jag redan hunnit ångra mig.

Just nu är jag inne i en sån period igen! Jag tror jag har kommit på vad jag vill göra...

Jag har förstått att man faktist inte behöver jobba på samma plats som man utbildar sig till - hela livet!
Man kan ju ändra sig om man har kommit på något nytt efter t.ex. 5 år.

Men just idag, just nu sitter jag och skriver ner massa telefonnummer och e-postadresser och gör upp en plan för de närmsta åren... Om jag har samma plan om en vecka återstår att se...

Men just nu är det iallafall såhär! Och jag älskar att planera :-D

Ps. Kom på en sak...Finns det något jobb där man kan planera saker åt andra människor? Haha...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0