Om ni vill slösa er dyrbara tid kan ni ju läsa detta...

Vad jag känner mig tråkig som bara skriver ett inlägg om dagen nu för tiden.

Men det är vardag och jag har inget nytt att berätta för er. Lite nya saker har jag väl, men inget som jag vill skriva till er eftersom jag inte vet vilka ni är!!!

Förövrigt så har jag lika mycket huvudverk idag...SÅ JOBBIGT!!!

Har städat iordning lite och rensat ett skåp som vi har här i datarummet med pärmar och sånt viktigt. Imorgon ska jag rensa badrumsskåpet...Jag har verkligen hur mycket som helst där inne!!

Hehe en rolig sak kan jag berätta föresten. Igår skulle jag köpa en ny tandborste på apoteket och jag ska ha en "liten mjuk" (en sån som man också kan köpa hos tandläkaren). Och så hade dom bara jättesöta "liten mjuk"-tandborstar med massa djur på...HAHA kul för er att veta va!!?!? Jag har en tandborste med små söta djur på, KUL va!?!?!?

Åååh äääh jag har tråkigt, märks det?

Nu ska jag nog sova...Snart...Ska bara göra de och de och de och de först.

Imorgon är det fredag! Jag fylls alltid med en lättnadskänsla när jag hör den meningen "imorgon är det fredag"...JAAA, ÅÅh vad jag älskar helger!

Nä nu blir det bara massa vammel-svammel och för det första är det tråkigt att läsa och för det andra så är det slöseri med er dyrbara tid och för det tredje ska jag stänga av datorn nu,

Godnatt!


Kommentarer
Emelie Karlsson

2009-01-30 @ 17:27:53
Emelie Karlsson

vad var det för djur på din tandborste? haha. äh, vet inte vad jag ska kommentera. Men jag tycker att det är kul att du uppdaterar även om du inte har så mycket att säga. :)

2009-01-30 @ 17:30:20
URL: http://ihuvudetpaemelie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0