Drömmar

Idag har jag spänt tandställningen, det gör faktist inte ont - inte än iallafall!

Jag har inget särskillt att berätta. Jag hoppas för guds skull att lönen blir rätt imorgon så vi slipper massa strul........!!!

Jo förresten, jag drömde en mardröm inatt! Jag drömde att det var krig i Sverige. Först låg jag i skogen och alla träd föll ner på marken, men som tur var träffade inget träd mig! Och så drömde jag lite andra läskiga saker, typ att jag gömde mig i en liten stuga och utanför stog massa hemska folk med pistoler som letade efter folk som de kunde döda. När jag vaknade funderade jag på detta. Tänk dom som inte kan röra sig fritt utan att vara rädda, vad hemskt!! Tänk dom som är rädda för att dom ska bli dödade varje dag, stackarna!! Usch. Vi ska verkligen vara lyckliga som har det så bra, för det är faktist inte en självklarhet.

Jag säger det igen. Ta vara på stunden och lev i nuet! Njut av dagen och fånga livet! Och framförallt: KLAGA MINDRE!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0