Det är hemskare än vad man kan tro...

När jag höll på att fixa ihop dessa bilder som jag ska visa er nu.....Hände det något fruktansvärt....

Det låter skittöntigt, i know, men min fina långa tumnagel - GICK AV!!!
Hur kunde detta hända? Den var ju stenhård och så gick den av allra längst ner!! Buuhuuuuu...Den var 5-10 mm lång....Fattar ni inte hur sorgligt och tomt det känns nu på tummen.

Hur kunde den gå av då undrar säkert ni...Och jag med...Men det enda jag gjorde var att jag råkade slå till med tumnaglen på databordet ganska hårt och så sprack den rakt av. Det gjorde inte ont eller någonting. Åååhhhh =( Nu kommer det ju ta minst 3 månader innan den blir lång och fin igen.

Och så kommer chrille med ett "utmärkt" förslag: "Men, då kan du ju klippa alla så korta!!" Haha, jaaa. joo...Aldrig!!

Men iallafall...Här kommer två bilder på lilla mig, tycker inte att jag brukar visa mig "i vardagen" så ofta...Men här har ni =)

 

I helgen har vi ätit....



Nu ska jag trösta mig själv med ett bubbelbad!!!



Kommentarer
Sara

Fina bilder. :D pusspuss <3

2009-02-17 @ 18:46:11
URL: http://jagsarasara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0