Vikingafest i nybban

Åååh det var så sjukt roligt igår!!
Önskade att natten aldrig skulle ta slut...

Angelic kom till mig igår efter lite otur med regn och naglar och drickan som hade gått sönder, hehe. Men sen åt vi taccos och förberedde oss för en rolig natt. Senare cyklade vi till mamma och där var janne, musen, stefan, kusin sebbe, nicke, min klsskompis carro från bf och hennes kompis sofia + pojkvän. Så förfestade vi och hade skoj!!

Vi gick till parken vid 11 (?) nåt sånt. Vi träffade nästan alla våra gamla jobbarkompisar från kährs = skitkul!!
Sen visste ju vilka nästa alla var där eftersom nybro inte så stort, därför var det verkligen hur sjukt roligt som helst!! Och en som jobbade med oss i sommras spelade med bandet på scenen! Apelsinsmak :) Skitduktiga var dom!!

Alltså, jag tror jag skrattade mig till sömns, haha! :p Jaa det var verkligen helt perfekt igår, och även idag för jag har en skön känsla i kroppen och jag mår bra och känner mig utvilad, trots att jag kom hem kl 3 :)

Synd att jag inte har några bilder.
Ska nog ut och gå snart, det skulle vara skönt!

Seeee ya.
Puss!




Kommentarer
jasmine

fick du mitt svar? hum hände nog något konstigt kasnke....

aja ja läste iaf djurvård i gamleby över västervik..

vad ska du göra för att få erfarenhet i ett år?

2009-08-30 @ 14:45:31
URL: http://peeweejasmine.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0