Härlig Torsdag!

Idag har jag jobbat som vanligt, den nya säljcoatchen verkar jättebra!

Efter jobbet gick jag till Emelie, vi kikade lite på stan ett tag, åt gyrostallrik, gick en runda längs slottet och sedan satte vi oss på krögers och tog varsin dricka på uteserveringen, så himla underbart var det!! De hade infravärmen på och spelade musik och där satt vi med filtar och snackade :D
Och nyss kom jag hem.

Nu ska ja fixa naglarna lite snabbt och sedan ska jag krypa ner i sängen, kommer somna jätteskönt idag med tanke på vilken härlig torsdag det har varit och med tanke på att det är fredag imorgon ;)

Det är denna "vardagslyx" som gör livet helt underbart, ellerhur!? :)

Kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0