Rosenström!!!!!!!!!!!!!!

Idag har vi varit i Kalmar en sväng. Vi kollade på klinkers som vi ska lägga i hallen och hittade ett som vi tror att vi ska köpa. Tog även en runda i stan och jag hittade en kofta som jag blev förälskad i direkt!!!! Vinröd med stora knappar och ett litet snöre.



När jag försöker förminska bilden så blir det suddig, det är därför den är så stor.

Ikväll kommer Björn Rosenström till Sandra i Kalmar och många av mina kompisar ska dit och jag vill också dit...Men vi ska till Chrilles kusin i Växjö som fyller år och vi ska åka strax för det är ju typ en timme dit. Men men. Thats life, det ska bli roligt i Växjö också såklart!! :-) Men jag blev lite ledsen att det skulle krocka. Nu får jag vänta ett halvår till nästa gång han kommer till Kalmar. För han brukar ju va där en gång på hösten och en gång på våren.

 
OKEJ KÄRA VÄNNER, OM ETT ÅR, NÄR JAG FYLLER 20, DÅ SKA JAG HYRA ROSENSTRÖM!!!
Det ska jag göra till varje pris!!!!!!


Kommentarer
Mamma

Rosenström va kanon !!!! mycket folk.Även 40-åringar :-) snygg kofta Madde!

2008-09-28 @ 13:00:39
Malin

det tycker jag verkligen att du ska göra madde :)

2008-09-28 @ 14:27:20
URL: http://malinvarnamnet.blogg.se/
Malin

tröjjan var jätte fin förresten :)

2008-09-28 @ 14:28:11
URL: http://malinvarnamnet.blogg.se/
Nadja

Roligt att se dig på stan :) kände knappt igen dig ju. Var köpte du tröjan btw? Jättesöt var den.

2008-09-28 @ 15:28:30
URL: http://nadjadanielsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0