Chrille har blivit ett mat-vrak !!!

Jag bloggar i pausen av bonde söker fru.

Chrille har blivit galen!! Han har blivit ett mat-vrak!!
Problemet är att han försöker sluta snusa....

Vi åt middag kl halv sex (kyckling, med cremefraiche, citron, timjan och morötter och massa gott)  och nu har han lagat pannkakor också...OjOjOj. Tur att vi ska börja på gymmet nu... Haha!

Jag filmade när han jonglerade med pannkakorna (!!!). Men jag fick inte lägga upp det på youtube för att sedan kunna lägga in klippet i bloggen. (Jag får lägga upp det i bloggen, men jag vet inte hur man gör det, för man måste väl lägga upp det på youtube innan?) NÅGON som vet om man kan lägga upp filmklipp i bloggen på något annat sätt? Eller om man kan radera klippet från youtube när man lagt upp det i bloggen?? För det är riktigt skickligt gjort!! Och jag skulle vilja visa er det :-D

PUSS & KRAM!!


Kommentarer
Emelie Karlsson

Jag vet inte hur man gör det.. Men det kanske inte fungerar eftersom alla som jag har sett lagt in videos i bloggarna, har det från youtube. Men kanske?

2008-11-26 @ 22:42:04
URL: http://ihuvudetpaemelie.blogg.se/
Malin

hopppas att han lyckas denna gången med att sluta snusa :)

2008-11-27 @ 12:38:15
URL: http://malinvarnamnet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0