Tvätten fick en ROSA Tatch

Haha, fan också...
Tvätten fick en ROSA tatch... hahah nästan alla Chrilles föredetta vita Clavin Klein-kalsonger har blivit ROSA!!!

Ååååhhh... Jaja, tur att jag inte hade några tröjor som var särskillt viktiga och blev missfärgade.

Så kan det gå...

Idag är jag jätteglad :D
Det är fredag, vi ska snart in till kalmar och:
- Chrille ska klippa sig
- Vi ska köpa lysen till bilen
- Vi ska köpa yttligare ett hyllplan till en garderob
- Jag ska se om jag hittar något som jag kan köpa och ha på mig imorgon på min kusins konfirmation

Jag har två kusiner som konfirmeras samtifigt imorgon, problemet är att Jessica konfirmeras här i Nybro och Oliver i Kalmar, och båda klockan 14.00, tycker det var lite dålig tajming. Jag hatar att välja, och det slapp jag också att göra för vi har vetat om att Oliver ska konfirmeras imorgon i flera månader, och vi fick reda på att Jessica skulle konfirmeras imorgon för en vecka sedan. Synd, jag hade velat gå på din också Jessica!!

None


Kommentarer
Nadja

Jag tar fredagen den 13:e! Elin och Frida ska komma och du är jättevälkommen du med :) det är bara bra med mig. Kommer du ihåg att vi bestämmd eatt vi skulle ut nån gång när du hade fyllt 18???? hahaha. Det var ett tag sen ju! puss och kram

2008-05-16 @ 19:14:25
URL: http://nadjadanielsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0