Oooh 18 kommentarer är rekord

Hehe vad mycket rekord jag har slagit den senaste dagen - har fått 18 kommentarer på 5 timmar. TACK!!!!!! Vill ha mer!!!!

Sitter i skolan, har precis haft klassråd. Alla gapar i halsen på varandra som vanligt. Men för ovanligheternas skull så kom vi fram till vart vi ska vara på klass-för-festen och att ingen annan än vår klass ska vara där. Och att vi skulle ha bilder från privata fester på vårat plankat. INFÖR STUDENTEN ALLTSÅ ;) Som förövrigt är om 15 dagar!!!

Idag ska Chrille skjuta upp för sista gången, sedan har du din jägarexamen - lycka till idag!!! Jag ska hem till mamma och mina syskon i eftermiddag. Sedan ska jag försöka få ihop mitt historiaarbete.

Vi hörs senare,
None


Kommentarer
Lovisa

Oj, okej, lycka till! Kom du till skolan i tid? :)

Jadu, har precis ätit två mackor, ska nog koka mig lite te, kanske baka och sen läsa.. Det är min eftermiddag. Din eftermiddag då? :)

2008-05-21 @ 14:28:57
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Lovisa

Förresten hur menar du med din rubrik? 18 inlägg på fem timmar? Menar du kommentarer eller hur menar du?

2008-05-21 @ 14:29:45
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0