Moss moss

God morgon på er, och god morgon på mig.
Klockan är 09.30 och det är fredag, yes!
Chrille är på jobbet, så jag sitter i min ensamhet och väntar
på att magen ska börja kurra så att jag kan få i mig lite frukost.

Idag har jag en hel del att göra b.l.a. ska jag gå igenom allt som jag och
min SYV snackade om, och så ska jag göra klart mina APU-uppgifter.

Det stora frågetecknet just nu är: Vad i hela världen ska jag göra till hösten???
Ena dagen vill jag plugga vidare till lärare, andra dagen vill jag flytta till andra sidan
jordklotet. Och det finns ju en hel del att göra där emellan.

För att jag ska ha något annat att tänka på så lyssnar jag på Nanne och Mika -
Dom gör så att jag får vårkänslor. Särskilt när jag tittar ut också, Klarblå himmel!
Om bara snön kunde försvinna.

Nu ropar magen att den vill ha frukost!
Vi hörs!

13862882



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0