Midsommar??

Idag har det varit en riktigt slappar-dag. Usch, sånna gillar inte jag egentligen.
Okej - det är skönt att slappa någon timme - men inte en hel dag!!

Vi har haft kul hos Emelie och Patrick nu ikväll iallafall. Det blev inte 27 dresses utan någon annan konstig film som man hela tiden såg från två vinklar med halva tv:n i en vilnkel och andra halvan från en annan vinkel.

Sedan är vi ganska så sura över hur det blir på midsommar. Jag måste fråga er vad ni tycker alltså.
Mamma och Janne har husvagnen på en Camping på Öland. Men bara för att det är så stökigt på midsommarhelgen så får inte Chrille och Patrick sova i husvagnen!? Det får bara Jag och Emelie göra. Okej??

För det första: Man väsnas väl inte när man sover??? Isåfall borde det ju vatt tvärt om - att vi inte fick vara där på dagen och att vi bara fick sova där....
För det andra: Varför får inte Chrille och Patrick vara där när det är så många andra vuxna som för dubbelt så mycket liv än vad vi gör. 
För det tredje: HAR CAMPINGVÄRDARNA NÅGOT EMOT OSS!!

Jag blir så otroligt förbannad!!

Jag skulle nästan vilja kalla det för hitler-fasoner. Det är iallafall ett hat mot en folkgrupp som dom har!! (Ett hat mot ungdomar) 

Och vi fick absolut inte gå på toan där "de vuxna" ska gå på toa. 

Det här är ju helt sjukt alltså!! Tror dom själva att ingen annan kommer att ta med sig sina pojk/flickvänner eller kompisar?? Ska dom kasta ut dom från campingen då eller??

Sedan står det på deras hemsida att om man ska ha med sig en extraperson så ska han/hon betala 200:-. Och när mamma undrade om vi kunde betala för dom extrapersonerna som skulle sova i husvagnen så gick dom inte med på det heller!?! Dom totalvägrar!! Dom säger att vi ska sätta upp ett tält och vara mitt i smeten - där "alla andra ungdomar är".

Här står det klart och tydlig att man kan betala 200:-/ person som ska sova i husvagn - men icke...nehe..


Tänk om vi inte vill vara "mitt i smeten" då? Vad är det då för mening att sätta upp ett tält? Jag blir så förbannad så jag kokar!!!

Egentligen ska väl dom skita fullständigt i vilka som sover i vår husvagn eller ej eftersom vi har betalat för den så är det ju vårat problem om vi vill trängas lite. Eftersom att vi tydligen får vara där på dagen, men inte när vi ska sova!?
Det är ju så sjukt så det är skrattretande. HALLÅ?? Vi är ju inte mer än människor!!! Kan ni inte vara lite shyssta...

Jag undrar om dom fattar hur knäppt dom tänker egentligen? Jag ska ju garanterat inte rekommendera denna campingen till någon jag känner iallafall!! Hoppas dom läser det här och får sig en tankeställare!! JAG ÄR ARG!!!!!

Sorry, jag var bara tvungen att skriva av mig lite.

Vad tycker ni om campingvärdarnas resonemang? Låter det verkligen rimligt???
Vad ska vi göra??




Kommentarer
caroline

Gud så dåligt! :/ Vad är det för en lustig camping? :S

2008-06-16 @ 15:52:27
URL: http://carrisparris.blogg.se/
Nadja

jag hade gått ut med det i tidningarna eller ngt. Det där är ju diskriminering!!!

2008-06-16 @ 16:24:18
URL: http://nadjadanielsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0