Blandade känslor

Godkväll kära läsare!

Dagen började med att jag vankade, steg upp, duschade och gjorde mig iordning och allt de där och sen kom Emelie och Patrick och hämtade mig - så åkte vi in till Kalmar. Där var vi hela dagen, jag hittade endel grejer. Här får ni se om ni vill..

Ett sött linne hittade jag på Gina Tricot för 149 Kr



Ett tufft skärp från Gina som kostade 50:- (det var halva priset av 99!!)




Jättesnygg näccesär och blomma som jag ska ha i håret från HM
Tror det blir finfint om jag lockar håret med trippeltången så att håret blir sådär stort och sedan sätter den stora blomman i håret där bak.




















Lumenes omtalade cover palette från kicks för 105 Kr



Rosor, kort, kuvert, glitter och grejer - jag älskar att pyssla!


Det var de, de....
Ska vi övergå till de tråkiga nyheterna?
Jag ringde upp Campingägarna och pratade med dom om midsommar. Eftersom vi verkligen vill vara där. Jag tror dom har fått nån däng i hjärnan!!!

Dom påstår att vi har fört massa liv å så förra midsommar, men härregud säger jag bara!? Kolla in köpingsvik under den helgen säger jag då!! Vi för väl för fan inte mer liv än någon annan!!! Jag tycker vi är otroligt lugna!!!

Det finns ungdomar som dricker för att ha kul och umgås....Och det finns ungdomar som dricker för att bråka och slåss....Det finns vuxna som dricker för att ha kul och umgås...Och det finns vuxna som dricker för att bråka och slåss... Vad faaaan är skillnaden!?!?!?!?

Varför får VI, snälla, glada, roliga, trevliga ungdomar inte vara med våra föräldrar på självaste midsommarafton???? Jag, min syster, min pojkvän och hennes pojkvän. Vi får inte visa oss på  "sesongs-sidan", vi måste vara bland tälten. Men i stort sett alla som åker dit på midsommar är ju ute efter samma sak - annars är man ju inte så dum så man åker dit!!! Och då är det ju ingen skillnad på Ungdomar och vuxna!!! Skillnaden kan man ju dra hur duktig man är på att hantera alkoholen istället!! Inte åldern!!! Det här är diskriminering och orättvis behandling på högsta nivå.

Fattar ni??? Dom vill ha bort oss bland alla tält bara för att vi är över 18. Men?? Eftersom vi har möjligheten att sova hos våra föräldrar, får vi inte göra det då??? NEJ!! Tydligen inte.

Härregud. Tänk, det är inte alla ungdomar som vill vara med sina föräldrar på midsommar. Campingvärdarna borde ju bara vara stolta över oss som vill det!!

Jag är så arg så jag KOKAR! Och arg har jag varit hela kvällen!

Nu ska jag fundera ut något....

Hoppas ni har planer till midsommar - och att ni är glada iallafall.


Kommentarer
caroline

Svar på kommentar: Åh vad synd! Jag skulle ha varit lika arg som dig! Ring och skäll ut dem! x)

2008-06-16 @ 22:02:52
URL: http://carrisparris.blogg.se/
Malin

2008-06-17 @ 14:57:30
URL: http://malinvarnamnet.blogg.se/
malin

herregud vad idiotiskt .. dem är ju helt dumma i huvudet.. lyssna inte på dem gör vad fan ni vill istället. Jag hade verkligen inte lyssnat på dem, det är ju de som har problem

2008-06-17 @ 14:58:52
URL: http://malinvarnamnet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0