Semester = sol & bad!

Lilly har varit med oss och solat idag och eftersom vi är hundvakter så får vi ju inte vara vad som helst så därför blev det att vi åkte till madesjösjön. Madesjösjön ligger i skogen och därför har Lilly blivit mossig och smutsig så det blev att vi badade henne och så har vi städat lägenheten idag också.

Egentligen skulle vi till Jocke (och hans nya stora hus) idag, men tyvärr så skulle han jobba senare idag ringde han nyss och sa. Så jag vet inte vad som händer ikväll? Har ni några förslag? (Vi kan ju inte göra vad som heslt eftersom Lilly måste följa med!)

Det känns som att klockan är mycket mer än 16.40. Men det är den ju inte så vi har ju en halv dag kvar att göra något med. Vad, vad, vad??? Jag måste alltid ha något att göra. Jag vill inte bara sitta framför tv:n och tråka - usch!!

Muspekaren till dator börjar bli seg och hackig - dags att byta batteri tror jag.

Näe, nu märks det för väl att jag inte har något att göra eftersom jag skriver om ingenting - om helt oviktiga saker.
Vi hörs väl senare, när jag har något roligare för mig :-)

Ha så bra tills dess, bye!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0