Garderobsbyte!

Jag kom på en sak för några dagar sedan... Och det var så att Chrille har en hel garderob för sig själv medans jag får trängas med lakan, handdukar och sånt. Hur realistiskt är detta? Inte så särskillt. Så idag tog vi tag i saken och bytte garderober. Jag tyglade mig själv och tvingat mig att göra mig av med sånna saker som "ååh den är så fin, men jag använder den aldrig, men jag kanske kommer att göra det nån gång?". Yes! Jag har fotat 20 plagg som jag ska lägga ut på auktionshemsidan tradera till försäljning.

Jag har även gjort plats för mina höstkläder och lagt undan sommarkläderna. Rotat fram de dammiga träningskläderna som inte använts på över ett år och allt jag behöver innan jag ska börja träna i höst är ett par nya träningsskor och en ny mp3-spelare.

Jag fick sms av min Syster för någon minut sedan. Dom (Hon och hennes Pojkvän) hade varit på en safariutflykt nu i 2 dagar och i morse red som på kamel i soluppgången. Var häftigt det låter!

Och vet ni vad jag gör nu? Jag laddade hem ett album med den gamla popgruppen Spice girls och sitter och lyssnar, haha, det är nästan så att jag fortfarande kommer ihåg alla texterna nu när jag hör dom! Ååh vad jag tyckte om dom när jag var liten. Jag kommer ihåg när vi hade roliga timmen på lågstadiet då ville jag alltid uppträda och dansa till dom, och jag skulle alltid vara sporty spice (Mel C). Och självklart samlade jag ju på alla bilderna och när jag tänker på det så känner jag doften av hur ett nytt bildpaket doftade och jag tänker på hur kul det var att sätta in bilderna i mitt album. Och hur besviken jag blev varje gång jag fick bilden på Victoria Beckham när hon sitter i en frissörstol och klipper sig. Jag gillade inte henne då för hon var alltid sur. Jag tycker låtarna fortfarande är bra! Det är lite nostalgi och 90-tal över det hela. Haha!!

Se på den här videon och dröm tillbaka :-)
 


Kommentarer
Jessica

Din blogg är bäst!

2008-08-10 @ 12:38:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0