Två stycken

Måndag idag. Helgen gick lika snabbt som vanligt... I lördags konfirmerades Hampus, så då var vi hos pappa hela kvällen och åt. På söndagen var jag hemma hos farmor en stund och snackade. Och igårkväll kom Emelie till oss och vi grillade (som vanligt, hehe).

Nu sitter jag här och säljer igen. Har sålt två än så länge så jag är nöjd! Om man kommer upp i 3-4 varje dag så ska man vara nöjd! Ibland säljer man 6-7 (mitt rekord på en dag är 18, men då gick det undan!!) och det har hänt att man inte säljer någon alls ibland. Lite svårt att sälja när man får en telefonsvarare var 5:te minut, hehe. Typ så är det nu... /Madeleine


Kommentarer
Anonym

ullared låter bra :)!

2009-05-20 @ 16:47:57
Anonym

måste bara kolla så jag har råd med hah :)

2009-05-20 @ 17:09:33
URL: http://sunnylee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0