5-kamp på Liseberg

Hallå där! Livet flyter på i lagom tempo och jag är nöjd :)

I fredags festade jag och Tove, så stört roligt har vi ihop hela tiden!! Igår åkte hon och Linda till Berlin, hon kommer hem på onsdag.. Göteborgsvarvet var igår så det var fullt med folk i hela stan :) Igårkväll var jag så sällskapssjuk när Tove hade åkt, så Robin kom och räddade mig från ensamheten, satt och snackade typ hela kvällen. Idag har jag varit på Liseberg med jobbet, dom bjöd på 5-kamp och jättegod middag på Tyrolen, åkte balder, spelade på chokladhjul, det var en riktigt lyckad dag med jobbarkompisarna :)

Nu har jag precis kommit hem, det spöregnar ute, jag har klätt på mig myskläder och ikväll blir en slappkväll framför solsidan och söndagsfilm...

Mums.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0