Öroninflamation

Jag har fått öroninflamation, det känns som att mina öron ska sprängas, gör stört ont så i torsdags var vi på sjukhuset och jag fick typ 5 olika mediciner haha, antibiotika, två olika verktabletter, nån salva och örondroppar... Igår var vi ute och festade men jag var ju tvungen att vara typ nykter, it sucks, men det var skitkul ändå!

Alla här som man pratar med är så öppna och sociala, vi har träffat så mycket folk som vi umgås med, vi är typ aldrig själva. Australienare is the shit!! ;)

Vi har bokat flyg till Bangkok, så vi flyger dit på torsdag, sen ska vi va i Bangkok tills på Söndag. Alltså bara en vecka kvar i Thailand nu :(

Idag är det dåligt väder, men det gör inget för det är varmt ändå..



Kommentarer
sara

Skönt att höra att allt är bra med er, efter allt med tsunamivågor och jordbävningar, men det drabbade nog inte thailand. :D puss & kram

2011-03-12 @ 11:49:42
URL: http://jagsarasara.blogg.se/
Anonym

Maddepadde jag saknar dig! Kom hem, NU!

2011-03-14 @ 21:53:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0