Sveriges Nationaldag!

Jag har haft en helt underbar helg - trots att Tove inte har vart här! Helgen har varit lugn med fint väder.

I lördags var jag på liseberg och dansade, sjukt kul! I söndags kom Robin och vi var här hemma, drack lite vin och snackade. Idag har vi hängt i slottsskogen, solat och lyssnat på musik hela dagen, och gått och gått och gått och gått.. Eftersom det är Nationaldagen idag så var det massa gig i parken, stört mycket folk och underbart väder! Det var allsång med låtar som Idas sommarvisa, den blomstertid nu kommer och du gamla du fria - DÅ är det sommar! :D









Denna veckan kommer bli väldigt stressig. Ska jobba mycket, flyttstäda här hemma, tvätta allt, klippa mig, dansa, säga hejdå till alla på jobbet osv...  Men jag klagar inte, jag gillar när det händer mycket :)

Kommer somna gott ikväll :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0