Nyklippt

Jag är aldrig så rädd som när jag sitter hos frissan! OOoh jag sitter och spänner mig typ hela tiden. Men jag blev nog nöjd även denna gång! Handlar nog om att jag måste ha koll på vad som händer hela tiden...

Jag hade sån sjuuuuuuuuk tur i oturen förut. Herregud, jag skakar nästan fortfarande! Mitt västtrafikskort tog slut förra torsdagen, och jag ville inte köpa ett helt nytt månadskort för bara 1 vecka, det finns inga veckokort, så jag erkänner att jag plankar denna veckan. Iaf, jag satt på vagnen påväg från jobbet till stan. Rätt vad det är så står det en kontrollant brevid mig och säger "biljettkontroll - får jag se era biljetter tack". SHIIIIIIIT. Jag var snabb som tusan, skickade iväg ett betalsms och inom 10 sek så fick jag min biljett. Han såg att jag gjorde så och sa till mig "nästa gång får du smsa lite tidigare". Haha! Men jag klarade mig! Fy faaan vad skönt! Hade fått böta 1200 kr annars... Tack gode gud att jag slapp!

Äh nu ska jag laga mat. Sen blir det Liseberg, Johnossi spelar förresten där idag så det lär nog vara sjukt mycket folk. Hoppas ni har det skönt i värmen för det har jaaaaaag :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0