Flädersaft? FAIL!!!

Hampus fick sommarlov idag och då har vi en tradition (som säkert resten av sverige också har) nämligen att äta jordgubbstårta. Emelie och Hampus gjorde den medans jag och mamma var på jobbet. Jag har inte lärt mig dricka kaffe ännu (och tänker inte vilja lära mig göra det heller, ogillar saker man kan bli beroende av) men medans dom tre tog kaffe så skulle jag göra iordning saft till mig.

Jag tog flädersaften i kylen och tänkte "ååååh vad gott" - sen hällde jag upp saft och vatten och klunkade upp typ halva glaset. Sen märkte jag att den var väldigt stark och smakade konstigt. Sen fattade jag. JAG HADE BLANDAT VATTEN OCH FLÄDERSNAPS!!!! Hahahaha shit vad äckligt det var! Aja, jordgubbstårtan var iallafall mycket god :)





Nu ska jag och Emelie träffa Tove, Malin och Linda :)



Kommentarer
sara

Haha så kan det gå ibland. :P Blev en liten eftermiddags sup iaf ;) puss & kram

2011-06-16 @ 18:58:06
URL: http://jagsarasara.blogg.se/
;M;

hahaha, flädersnapps och vatten låter inget vidare (flädersnapps låter heller inte direkt gott)

2011-06-16 @ 19:44:51
Madde

HAha ellerhur! Körde "botten upp" med mig själv, hahah ;)

2011-06-16 @ 20:58:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0