Balkongbord

Tjeeeeena! Uppe med tuppen idag! Tvätten ligger i tvättmaskinen, ute skiner solen, det är lördag, och jag ska snart gå upp på takterassen och sola, senare ska jag gå ner på stan och kika lite. Inne kan man ju inte va en sån här fin dag! Men först ska jag äta frukost. Vi har en fransk balkong här i lägenheten, och inatt så fick jag en skitbra idé (brukar få dom bästa idéerna på nätterna, när jag är sådär halvt sovandes/vaken haha). Jo, jag tänkte, det borde ju finnas något bord som man kan hänga fast på räcket - då blir det ju som att sitte typ ute när man har dörren helt öppen! Sen googlade jag lite - och det finns sånna bord!! Woho!

Tänk er att man öppnar dörren innåt och hänger bordet på räcket.




Nåt att tänka på om det blir en fin sensommar Tove :D



Kommentarer
Tove

Skitbra idé! Att jag inte tänkt på det tidigare helst eftersom jag vet minst ett par personer som har just sådana bord. Ojoj vad vi ska GÖTTA! :D

2011-06-04 @ 17:24:18
Madde

Jajamen hörredudu! Och ojoj vad vi GÖTTAR ;)

2011-06-05 @ 00:04:05
Aaron

Precis ett sånt vill jag ha - svart och vitt - vart har du hittat det?

2011-06-13 @ 17:16:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0