Fredag

Den enda planen jag har i helgen är att jag ska åka till Nybro antingen imorgon eller på söndag. Tove är i Nybro nu, den lilla svikarn! Det är inget jag ser fram emot eftersom jag har varit där fööör mycket den senaste tiden, det enda som ska bli kul med att komma dit är att se hur bruna mamma och Janne har blivit som kommer hem från Thailand idag, och se deras bilder :)

Och på söndag ska jag hjälpa Emelie att flyttstäda hennes gamla lägenhet har hon bestämt :p (Ta bort mina flyttkartonger från hennes vind också...)

Jaha? Så... Vad händer ikväll dear friends? Trädgårn hade varit kul..Hmm..

HALLÅÅ det är FREEEDAG!!!!


Bjuder på en härlig bild från sommaren 09, på hamnkrogen i Kalmar.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0