Gratis är gott

Av någon anledning har regionaltågen de senaste veckorna inte haft servering ombord, istället har dom haft massa gott man får gratis, haha, det var jag och Tove inte sena att utnyttja när vi åkte tillbaka till Götet idag. Såklart!
(Detta är vårat fika tillsammans som vi fick........ OjOjoj...)


Nu är vi som sagt på plats igen! Igårkväll packade jag alla sommarkläder till Thailand, som jag hade i Nybro. Så nu är väskan nästan färdigpackad redan, åååååå så jag längtar!! 20 dagar kvar :D

ÖÖÖH för er som missat! Nomys nya album hade release på sportify idag!!!



Kommentarer
Anonym

Du glömde nämna att det bara är första omgången fika som visas på bilden:P

2011-01-31 @ 20:27:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0