Fast anställning!

Jag känner mig så nöjd idag! Jag är klar med boxerjobbet, har åkt tillbaka till Götet, det är fredag, karlsson på taket är här (Tove för er som inte fattar, kärt barn har många namn) och förut ringde min chef och sa att hon ville fastanställa mig på 60% Wohooo!! Så från och med nu kommer jag att jobba 60-100%. Innan var jag anställd på 10%, men jobbade ca 50%.

Allt känns bra nu, trots det gråa vädret, vi börjar få fler och fler planer inför våren/sommaren och vi har så mycket att se fram emot :D

- Thailand 20/2-20/3
- När vi kommer hem är det vår ute!
- Rosenström på Sandra
- Cruising

Och här är förslag på vad jag/vi vill göra i vår/sommar!
- Finlandskryssning
- Köpenhamn
- Oslo den 17 maj
- Magaluf!!
- Midsommar i Borgholm/Köpingsvik
- Festivaler; Peace&love, Rassle, Way out west
- Vill vill vill vill, aa de var allt jag kom på nu som vi snackat om :D




Kommentarer
Tove

Jag vet en till "Karlsson på taket" som befinner sig i den här lägenheten..:P

2011-01-21 @ 17:15:30
sara

Grattis till jobbet. :D Det verkar som du/ni kommer ha en rolig vår/sommar att se fram emot. :D puss & kram

2011-01-22 @ 14:45:44
URL: http://jagsarasara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0