Resfeber?

Jag börjar nog bli lite nervös nu, hehe. Har vaknat typ varannan timme inatt och drömt massa konstiga drömmar. Allt från att Malin blev tvungen att skaffa inbrottslarm i hennes etta, till att det var nybro marknad och jag hade snott en rullstol med motor och körde på allt och alla i min väg haha, till att Ikaros var liten kattunge och vi åkte båt med honom...

Ligger nu i sängen och kollar/lyssnar på mtv, eftersom att vi numera har den kanalen haha. Idag ska jag göra massor!
- Tvätta sminkborstar
- Ladda system och filmkameran
- Banken
- Kolla endel saker på stan
- Packa det sista
- Vaxa benen
- Lägga över mer musik i mobilen
- Hämta tågbiljetten till Sthlm

Såå det är väl bara att sätta igång :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0