Grå vardag snart över...

Idag har jag jobbat 8-17, inte van att jobba så länge, så jag är trött nu :P Blir knappast piggare när det har regnat hela dagen..

Längtar ihjäl mig tills jag och Natha åker till Thailand om 13 dagar!! Vi kommer att flyga Arlanda - Peking - Bangkok, sedan ska vi vara hos Nathas pappa i Bangkok några dagar, sen ska vi åka ner till Phuket (Patong, paaaaarty paaarty!) Därefter drar vi nog till Krabi och sen upp till Bangkok igen.. Vi har inte planerat så mkt än, men de lutar väl åt att vi ska dela upp dagarna på phuket och krabi - istället för att flänga runt på massa platser.. Vi ska vara iväg 1 månad, och det kommer bli helt underbart :D

Känner du igen restaurangen mamma? ;)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0